In 2024 herdefiniëren Chinese sociale media zoals WeChat, Little Red Book en Alipay e-commerce en digitale betrokkenheid. Met Silkpay kunnen bedrijven hun zichtbaarheid maximaliseren en in contact komen met miljoenen actieve gebruikers op deze platforms.
Meer lezenWeChat is een multifunctioneel social media platform met meer dan een miljard maandelijkse gebruikers. In dit artikel onderzoeken we wat WeChat-marketing is, waarom het cruciaal is en hoe je het potentieel ervan kunt benutten voor je bedrijf. Doe met ons mee om de geheimen van WeChat-marketing te ontsluieren en ontdek hoe het uw bedrijfsstrategie kan verbeteren.
Meer lezenIn de hedendaagse wereldwijde horeca heeft het aanpassen van het betalingstraject voor Chinese klanten een grote invloed op hun tevredenheid. In dit artikel zullen we onderzoeken waarom je een gepersonaliseerde betaalervaring moet creëren voor onze Chinese klanten? Hoe creëer je de beste betaalervaring voor Chinese klanten?
Meer lezenDeze gids bevat antwoorden op alle vragen over Alipay: Wat is Alipay? Wat is het verhaal van Alipay? Hoe werkt Alipay? Waarom is Alipay zo populair in China en daarentegen? Wat zijn de voordelen van Alipay voor klanten en verkopers? Hoe gebruik je Alipay voor je marketingstrategie om omzet te genereren? Hoe alipay in uw winkel te accepteren?
Meer lezenOmdat Nederland een van de meest bevoorrechte bestemmingen voor Chinese klanten is, ontwikkelt WeChat in Nederland partnerschappen om zijn mobiele betaaldienst, namelijk WeChat pay, zoveel mogelijk te implementeren en meer gemak te bieden aan Chinezen tijdens hun winkelervaringen.
Meer lezen