Hoe kan ik mijn virtuele prepaidkaart opwaarderen?

Om uw virtuele prepaidkaart op te waarderen, moet u een bankoverschrijving naar de volgende rekening sturen:

Minimale opwaardeerbedrag: 10 €

  • IBAN: LT063120023810001948

  • BIC code: UAPULT22

  • Naam begunstigde / Rekeninghouder: Paytend Silkpay

  • Banknaam: UAB Paytend Europe

  • Bank adres: Pamenkalnio st. 25-1, LT01113, Vilnius, Lithuania

  • OPLAADREFERENTIE: Zorg ervoor dat u uw 'TOP-UP REFERENCE' invult in de velden 'Overboekingsreden', 'Omschrijving', 'Opmerking' of 'Referentie'. Houd er rekening mee dat we zonder deze referentie uw kaart niet kunnen opwaarderen (zie voorbeeld hieronder).

Een voorbeeld van een bankoverschrijving:

1- Log in op uw bankrekening in de app of website van uw bank.  2- Start een bankoverschrijving.  3- Vul de accountgegevens van Silkpay in de begunstigde velden in.  4- Vergeet niet de “TOP-UP REFERENCE” in te vullen in de “Beschrijving / Overdrachts

Waar vind je deze opwaardeerinformatie in je account?

1- Log in op uw Virtual Prepaid Card account.

Als u een klant bent die vóór 9 mei 2023 een kaart heeft aangevraagd, raadpleegt u de inloginstructies om een wachtwoord aan te maken.

2- Klik in uw account op de kaart die u wilt opwaarderen en klik vervolgens op de knop "Top-up". U kunt alle benodigde opwaardeergegevens controleren of downloaden.


Veelgestelde vragen over opwaarderen:

+ Wanneer moet ik mijn kaart opwaarderen?

Na het aanvragen van een Virtual UnionPay-kaart op onze website, ontvangt u 2 e-mails met uw kaartnummer en de bijbehorende pincode. Je kunt dan je kaart opwaarderen om hem te gaan gebruiken.

+ Hoe kan ik mijn kaart herladen?

Om uw kaart op te waarderen, logt u in op uw Virtual Prepaid Card-account en:

1- Klik op "My cards" in het navigatiemenu aan de linkerkant Zorg ervoor dat u het "Top-up reference" -nummer invoert dat u hebt gekregen in de overdrachtsreden / publicatie, zodat we uw kaart kunnen opwaarderen.

2- Klik op de kaart die u wilt opwaarderen en klik vervolgens op "Top-up"

3- Volg de instructies voor het opwaarderen

Zorg ervoor dat u het "Reference" -nummer invoert dat u hebt gekregen in de overdrachtsreden / publicatie, zodat we uw kaart kunnen opwaarderen.

+ Wat is de opwaardeerreferentie en waarom is deze zo belangrijk?

De opwaardeerreferentie is een 8-cijferig nummer waarmee Silkpay kan bevestigen dat het opwaardeerverzoek van u is en de juiste kaart kan crediteren.

Zonder referentie kunnen we uw opwaardeerverzoek niet herkennen en uitvoeren.

Waar vind je je herlaadreferentie? U vindt deze in het opwaardeergedeelte van uw account:

Inloggen => Klik op "Mijn kaarten" => Kies een kaart => Klik op Opwaarderen.

Hoe gebruik ik de opwaardeerreferentie? Het moet worden toegevoegd in uw bankoverschrijvingsgegevens (overschrijvingsreden, beschrijving, opmerking of een soortgelijk veld).

+ Wat is het minimale opwaardeerbedrag?

Het minimale opwaardeerbedrag is 10 euro.

+ Wat zijn de opwaardeerkosten?

De opwaardeerkosten bedragen 3,5% van het opwaardeerbedrag met een minimum van €5.

Voorbeeld 1: Je opwaardeerbedrag is € 10:

  • Silkpay rekent een vergoeding van €5.
  • €5 wordt bijgeschreven op je account.

Voorbeeld 2: Uw opwaardeerbedrag is € 100:

  • Silkpay rekent een vergoeding van €5.
  • €95 wordt bijgeschreven op je account.

+ Wat is de transactielimiet per dag?

Het maximale dagelijkse bedrag dat u met uw kaart kunt betalen, is € 50.000.

+ Kan ik geld overmaken van Silkpay naar een Wise-account?

Voorlopig kan uw Silkpay Virtual UnionPay Prepaid Card alleen worden gebruikt om betalingen te doen. Geld overmaken is momenteel niet beschikbaar.

+ Kan ik mijn kaart opwaarderen met een andere kaart?

Nee. Opwaarderen met een andere kaart is momenteel niet mogelijk. We lanceren deze functie echter binnenkort en informeren u via e-mail.

+ Kan ik mijn kaart op een andere manier opwaarderen?

Bijvoorbeeld als een andere persoon die u kent u geld moet geven. U kunt hen vragen geld over te maken naar uw kaart door hen de bankgegevens van Silkpay te sturen die u bij het opwaardeerverzoek ontvangt.

Opmerking: Deel uw kaartnummer en pincode nooit met iemand om veiligheidsredenen. U kunt hen direct de bankrekeninggegevens geven om geld naar uw kaart te sturen.

+ Hoe lang is de typische overstaptijd?

Normaal gesproken duurt het 2 tot 5 werkdagen om een overschrijving te ontvangen. Afhankelijk van uw bank kunnen er vertragingen optreden.


Meer vragen?